Merhaba güzel insanlar, burada sizlere ulaşmayalı uzun zaman oluyor ve arada ne kadar kontrol etsem de bazen arada kaynıyor sizin bana ulaşma çabalarınız. Artık burada aktif bir şekilde bulunmadığım için size beni nerede bulacağınızı söylemem gerekiyor anlaşılan çünkü bazılarınız o an ulaşmaya ihtiyaç duyuyor olmasına rağmen ben aylar sonra görebiliyorum.

Birkaç senedir “fitoenerjist” çatısı altında paylaşımlarda bulunmaktayım. Orada maksadım genele hitap ederken aslında empatik doğayı onurlandırmak diyebilirim.

fitoenerjist.com üzerinden ve İnstagram’da fitoenerjist profilini takip ederek bana ulaşabilirsiniz.

Artık eskisinden daha kapsamlı şekilde çalıştığım için Empat Destek Hizmetleri dediğim çalışmaların yerine daha uzun soluklu çözümlere odaklandığımı göreceksiniz orada.

Ayrıca geçtiğimiz sene Empatlar için bir kurs açmıştım, ilerleyen zamanlarda bana ulaşır ve talep ederseniz tekrar açabilirim. Çok keyifli ve dolu dolu bir 5 hafta beraber geçirdik birkaç empat dostumuz ile. Hayatında güçlü dönüşümler, açılımlar yaşadı bazılarımız.

Size fitoenerjist’te okumanızı önerebileceğim birkaç yazıyı aşağıya ekliyorum.

Hepinize çokça sevgiler.